Ota, omaksu, pureskele niele ja jaa tietosi.

Toimintamalli on selvä, ei muutakuin tuumasta toimeen. Fakta kuitenkin on se, että 90% alallamme opiskeltavat asiat oppivat vain tekemällä. Verkkokursseja käydessäsi saat pintaraapaisun todellisuudesta. ja vähän hajua siitä mitä tuleman pitää. Useimmiten ohjeistukset ovat vielä vaiheessa ja parasta, - tähän asti, mitä olen kuullut saamistani ohjeista järjestelmäasiantuntijalta oli: "Oliko hyvät ohjeet, en ole ikinä koittanut niitä."

Koska koen olevani vaikea, vittumainen ja aina oikeassa, päätin tänään ottaa härkää sarvista ja kyseenalaistaa kaiken, koska se on minulla veressä. Olen jopa kyseenalaistanut kanssakirjoittani asuinpaikan ja heidän yhteiset sävelmät - vain koska mä voin  tehdä niin? 

Olen välillä vaikea, myönnetään. Kaikki asiat eivät kuulu minulle, eikä minun pitäisi kyseenalaistaa tiettyjä juttuja. Mutta koska olen laajasti asioista kiinnostanut, olen halunnut kyseenalaistaa miksi jotkut tekevät mitäkin asioita ja miksi. Saatan välillä kuulostaa päällekäyvältä ja tylyltä akalta, mutten tarkoita sitä. Haluan vain luoda perspektiiviä ja saada aloittajan ajattelemaan miksi joitain asioita tehdään ja josko olisi parempi vaihtoehto tai asia, jota et välttämättä ite ole ajatellut. Asioita kun voi katsoa monesta näkökulmasta - siksi on tärkeää joskus itsekin pysähtyä miettimään miksi. 

Terkkuja vaan rakkaalle RaivoRiitalle, ei teidän auto ja asuntohommissa ole mitään vikaa, oon vaan tyhmä <3

Sitten takaisin asiaan. Tänään en enää poikenut vain tuttuun ja turvalliseen esimiehen piinaamiseen vaan menin korkeammalle, siirryin heidän esimiehiinsä eli aluepääliköihin. Kirjoitin vielä otsikon alle " Anteeksi piinaaminen, olen vain laajasti asioista kiinnostunut, vittumainen vaikea ja ärsyttävä teini ". Naurettavinta tässä 6h odottelun jälkeen sain vastauksen jossa luki: " hienoa, että olet asioista kiinnostunut ja hyviä kysymyksiä, oikeastaan en tiedä mitä vastata - tai keneltä edes asioista kysyä, palaan myöhemmin, heitän pari kommenttia"

OLETKO SÄ VITTU TOSISSASI? Esimies ei löydä sulle peruspaskanpyöritykseen ohjeita eikä vastauksia aiheista joita haluat tietää, aluepäällikkö ei vittu tiedä vastauksia kysymyksiisi. NIINKU MITÄ VITUN  VITTUA NYT SAATANNAN SAATNJANJJUJDF.

 

päätän tekstini tähän. Im done with this shit. 

<3 MM