Menin saikuttamaan 18.1 läpällä, koska en jaksanut työyhteisön meininkiä - siellä ihana hoitaja mittasi lämpöni ja kappas mulla olikin kuumetta. Luulin sen olevan vitsi, koska tulin juuri salilta.

Noh, tyylikkäästi sitten lähdin ystäväni luo tampereelle perjantaina otimme muutaman bissen ja jäin sinne yöksi.

Lauantaina mietin että oonko näin huonossa kunnossa vai mikä mua vaivaa- kun koko kropassa valtasi kauhea lihassärky ja vetelä olo. Palasin lauantaina iltana kotiin voinnin johdosta.

Sunnuntaina nieleskelin pahaa oloani ja kurkkukipuani edelleen. Soitin töihin, etten ole vieläkään työkuntoinen ja menin uudestaan lääkäriin. Tämä ihana lääkäritantta ei edes tutkinut minua, vaan passitti kotiin saikkulapun kanssa. 

Menin torstaina uudestaan ja VAADIN lääkkeitä tai jotain. Sain lisää sairaslomaa ja kolmiolääkkeitä. sounds good to me. No vittu ei auta, nyt on sunnuntai tulin  töihin ja olo on edelleen sietämättömän paska.

MÄ EN ALA!

torstaina mun pitäisi hypätä koneeseen ja suunnata karibialle. Olo on paska ja nukuttua ei saa, lääkkeet ei auta ja vituttaa.

 

Ei lisättävää.

<3MM