Hei vaan hei kaikille rakkaille kanssa vittuuntujille. Olin tosiaan viikon poissa, saatanan jalkani takia. Miksi ihmisellä pitää olla 2 jalkaa? Minkä takia kaikilla ei vain ole proteeseja? Minä helvetin takia lääketiedettä ei ole kehitetty niin pitkälle että tämä vanhanaikainen tikkaus voitaisiin jo unohtaa? 

No ei vaineskaan, vittuako tässä. Tänään sain tikit pois ja elämä kulkee. VAAN EI VITTU KULJE.

A) Mun treenit ovat olleet aivan perseestä, oon treenannu pelkkää yläkroppaa koko viikon. 

B) Kiristää pantaa niin saatanasti.

C) Töihin tulo oli iso virhe. 

D) Mitä vittua meidän listantekijä on ajatellu?

E) Parisuhteet on perseestä, etenkin se kun olet kyvytön viikon, edellyttää se suhteelta ja PALJON.

Sitten taas perinteisen pohdinnan pariin. Alotetaan aiheesta A, koska se tulee aakkosissa ekana. Jalat ovat aina olleet oma henkilökohtainen suosikki reeneissä. Jalat on isoin lihasryhmä - eli tekemistä on ja paljon. Nyt en niitä ole saanut viikkoon tehdä ja sehän tässä vituttaakin. Tänään poistatin mielivaltaisesti ennen aikoja tikit koska OMASTA MIELESTÄ haava on siisti ja voidaan siirtyä haavateippeihin. Tätä mieltä oli myös mukava naislääkäri, poisti tikit, mutta kielsi jalkareenit ainakin vielä viikolla. Mitäpä jos kieltäisit oman olemassa olosi? Fuck you. Myöskin omasta mielestä jalkojen reenaaminen edeltävänä päivänä ennen puudutuspiikkejä oli omasta mielestä hyvä veto, pääs muutamat höpöt suusta.

Sitten aiheeseen C, koska ainahan mulla kiristää pantaa joten voidaan skipata B. Tulet töihin, vastassa pari vittupäätä ja siihen kaupanpäälle itse insinööri mulkkujen maailmassa. Vastaanotto ei ole kovin hyvä. Sen lisäksi kuulet töihin liittyviä ERITTÄIN paskoja selityksiä ja hommia joita sinun tulee tehdä. Fuck you, you and you. Sitten erehdyksessäsi avaat sähköpostin ja huomaat lukemattomia olevan karvan vajaa 100 kpl. FUCK THIS SHIT - oli päälimmäinen ajatus, sen sijaan selasin hieman pidemmälle jossa mielivaltaisesti ehdotettiin/LAITETTIIN minulle tuplavuoroa MINUN SYNTYMÄPÄIVÄLLENI?  päälimmäinen ajatus: " Oh yes, I'm done with this shit "

D - kohtakaan ei oikein houkuta äskeisen avautumisen jälkeen koska tiedostan näiden listojen jäljiltä kyseisen tekijän olevan täysi muurahainen.

Viimeiseen muttei vähäisimpään kohteeseen, E - sopii hyvin minulle, sillä puolisoni nimikirjain myös alkaa E:llä. Olen ollut täysin toimeettomana viikon, olen kyllä päässyt salille, ystävieni avulla, mutten juurikaan kauppaan tai minnekkään muualle, sillä omistan manuaalin auton ja haava on vasemmassa sisäreidessä - tyypillistä. Tämä siis on ajautunut siihen että pakotan/kiristän avopuolisoani hoitamaan likaiset kauppareissut ja muut paskat velvollisuudet yksinään. Sen lisäksi että minulla on olevinaan tuhottomasti aikaa päätän käyttää sen turhautumiseen koska joudun vain homehtumaan kotona yksin kahden karvakasan kanssa, jotka eivät saatana voi nukkua sekunttiakaan vaan kusevat pitkin seiniä ja juoksevat ympyrää kokoajan. Vitun pallinaamat.

Tiedän, että tämä oli väistämätöntä - siis tämä leikkaus, eikä se ole maailmanloppu. Tiedän että tämä on hyvää vastapainoa jalkojen reenaamiselle, sillä kädet ovat aina olleet heikommasta päästä. Levon kannalta myöskin jaloille tekee kutaa roikkua nyt vain mukana, mutta saahan se silti vituttaa. Vai saako?

Saattaa myös olla, että suivaannun ja vittuilen liikaa kotona, mutta en vain osaa rentoutua. Joten olen päättänyt kiukutella töissä kaikille ja haistattaa vitut.

Sound's fair to me.

Palaillaan taas kun olen taas back in business, tätä viikkoa varten muutamat postaukset jemmassa ;)

<3 MM