Olen keksinyt uuden harrastuksen itselleni. Se on Instagramin MyStory. Ajaa ilmeisesti vähän samaa asiaa kuin joku Snapchat, jota en ole vieläKÄÄN onnistunut itselleni lataamaan, ei sillä että se kiinnostaisi vittujakaan.

Kuitenkin asia johon olen törmännyt, kokoajan laittaessani sinne pätkiä salilta, kokkailuistani, ulkoilmasta - säästä ja no vittu... KAIKESTA.

Se mistä olen saanut tuhottoman paljon viestejä Instagramin inboxiin on aihe " ootko dietillä noiden safkojes kanssa?" "otatko vaan tänne kuvia noista "fitness healty food "- safkoistas ja heität ruoat roskiin" "yritätkö pudottaa painoa" "syöks joku oikeesti tommosta"

Jaa, että mitähän vittua? 

Se että syön vihanneksia ( kaikenlaisia, kaiken kokoisia ja kaikissa muodoissa) jauhelihaa, kanaa, pastaa, tonnikalaa, salaattia, riisiä jne jne tarkoittaa että olen dietillä ? mitähän vittua te syötte, kiinnostaisi kovasti, jos kerta minun babyporkkanat jauhelihan kanssa on niin helvetin ihmeellisiä.

Olen syönyt aina suhteellisen puhtaasti, sillä olen ihan itse ( ajatelkaa ) huomannut, että se tukee kivasti treenaamista ja tämä 92kg ruho liikkuu suhteellisen nopeasti ja helpommin, kun on ruokavalio joka tukee omaa jaksamista. Unen laatu on syvempää ja aamulla ei väsytä niin vitusti vaikka väsyttää ihan vitusti. 

Syön kuitenkin ulkona ravintoloissa, syön ns. "roskaruokaa", syön pitsoja, kermakastikkeita ja purilaisia. Miksi? No koska vaan vittu huvittaa. Kuitenkin niin, että pyrin itse arjessa ainakin syömään terveellisesti ja tekemään itse puhdasta ruokaa joka tukee sitä mitä MINÄ elämältäni haluan.

Luuletteko tosiaan että eteeni kannetaan 34,90€ maksava pippuripihvi ravintolassa ja syön siitä herneenversot? ehei. Syön KAIKEN. 

Se mistä luulen että tässä kaikessa on kyse, on kateudesta tai siitä ettei oma taistelu ylipainoa vastaan ole johtanut mihinkään ja olet itse vain niin vitun saamaton ihminen, ettet saa itseäsi niskasta kiinni, etkä pysty olemaan ilman niitä sipsejä. Ei siinäkään mitään väärää ole, eikä tarkoitukseni ole millään tasolla ylistää itseäni että pystyn kontrolloimaan syömistäni niin hyvin. Mutta tottahan se on. Mielen heikkous on teidän ongelmanne, ei minun. 

Minä hallitsen korvieni väliä, te ette. Onko se teiltä pois että paskon 6x päivässä vihanneksien ansiosta? Ei ole. Aivan.

Puhdasta paskaa, sanon minä.

Paskantärkeää torstaita kaikille lukijoille <3 MM